lauantai 17. toukokuuta 2014

Vko 2 pohdintoja

Tällä viikolla olo on ollut hieman turvonnut, eikä iltaisin ole yhtään nälkä. Jotenkin koen, että iltapala on ollut liikaa. Onneksi ens viikolla hiilarit vähenee hieman. Tää on ollut tosi helppoa kyllä henkisesti. Tosin myönnän, että näin viikonloppuina sitä vaan kaipaa jotain extrasyömistä tai herkkuja, ihan kuin se olis ainoa keino "nollata" työviikko. Siitä vaan on niin tullut tapa. Perjantaina ihan masensi, kun ei saanut mennä kauppaan hakemaan irtokarkkeja ja muuta hyvää. En tietenkään sortuisi, ja tästä ajatuksesta olis tärkeä päästä eroon ja oppia viettämään viikonloppuja muuten kuin syömällä. Ei mun varsinaisesti tee mieli mitään makeaa, esim. jos kaveri vieressä syö karkkia. Mutta se on joku kummallinen pinttynyt tapa.

Mutta oon aivan älyttömän iloinen, miten hyvä olo tästä tulee ja kuntokin on kohonnut selvästi. Oon tehnyt kolme treeniä tällä viikolla, kaksi aamulenkkiä (mm.tänään) ja olin kerran vesijuoksemassa. Oon tyytyväinen liikunnan määrään. Huomenna vaaka kertoo tämän kakkosviikon tuloksen. Jännittää hieman..

Kivaa aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille :)

2 kommenttia: