sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Eka viikko takana

Viikko sitten lähdettiin tästä:

Tänään oli punnituspäivä. Ekan viikon pudotus on -2.5kg. Paino tänä aamuna siis 117.5kg. Wuhuu! Kyllä mä tuosta iloitsen, monella muulla ei ollut tippunut ollenkaan. Joillakin tosin se 5kg. Joka tapauksessa, ei tätä oloa voi vaa'alla pelkästään mitata, vaan ylipäätään hyvällä ololla.

Ruokavaliota on ollut todella helppo noudattaa. Ainoastaan perjantaina Citymarketissa tuli fiilis jotenkin tottumuksen vuoksi, että tekisi mieli vaaleaa leipää ja karkkia/suklaata. Mutta se meni aika nopeasti ohi, enkä mä ikimaailmassa sortuisi tuollaiseen kun suurempana haaveena on kilojen poislähtö. Ja vielä konkreettisempana haaveena mulla on raskaus ja lapset ylipäätään.

Ehkä hippusen stressaavaa on jatkuva tiskinmäärä, nyt kun ruokaa saa olla laittamassa jatkuvasti ja rasioita tulee älyttömästi :D Onneksi meillä mies tykkää tiskata, mua lähinnä häiritsee jatkuva keittiön sotkeminen :D Pistetäänpäs vähän ruokakuvia tältä viikolta.




Vähän vitamiinia aamusta...

Torilta nämä kaikki 15€.. siellä käyn jatkossakin :)




Ja liikkunut olen myös :-) Keskiviikkona, eilen ja tänään 45min sauvakävelylenkki. Siihen päälle kotitreenit. Oon tosi ylpeä itsestäni, et oon kyennyt tähän kaikkeen ilman motivaation laskua. Yleensä tylsistyn etenkin liikuntaan tosi nopeasti. Toivottavasti treenit ja lenkit säilyy mun viikoissa.

Viikonloppu on mennyt ihanan rennoissa merkeissä. Eilen torilta haettiin tuo kuvassa oleva jättimäärä kasviksia, sitten käytiin ostamassa Monopoly, kun tykätään pelata lautapelejä. Tarkoitus ois tänään pelailla. Eilinen ilta meni Euroviisuja katsoessa :) Mä niin odotan kesälomaa, joka on heinäkuussa. Kesäkuussakin on kaikkea kivaa ohjelmaa, kunhan menis tää toukokuu nopeasti!

5 kommenttia:

  1. Hieno tiputus! Tsemppii jatkoon.

    VastaaPoista
  2. Tsemiä sulle ihan kauheesti! Haastoin sut 11 kysymyksen haasteeseen blogissani, jos otat haasteen vastaan ni käy tsekkaa siell kysymykset&säännöt :) http://words-actions.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Jään seurailemaan :)

    Paljon on meillä samoja ajatuksia, oikeastaan kaikesta :)

    VastaaPoista