keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joulun aikaa


Niinhän se taas on, että joulu on mennyt ja uusi vuosi on lähellä. Joulun odotus on ihanaa, jännittävää ja hauskaa. Rakastan kodin koristelua jouluksi, lahjojen ostamista läheisille, miettimistä mitähän saan aviomieheltäni tänä vuonna, leipomista yms. Tänä vuonna onneksi saatiin valkoinen joulu koko Suomeen, se on parasta! Ihanaa, kun on lunta. Jouluna olimme reissussa sukulaisten luona, ja joulun aika sujui hyvin. Nyt on syöty jouluherkkuja, saatu lahjoja joulupukilta tietenkin sekä vietetty aikaa tärkeiden ihmisten kanssa.

Parasta joulussa on nähdä lasten ilo ja jännitys. Meidänkin joulun vietossa oli lapsia, ja voi että he olivat niin suloisia jännittäessään joulupukkia ja avatessaan lahjoja :) Hirmuinen vauvakuume iski taas. Syötyä tuli, mutta ei älyttömästi. Söimme kerran päivässä jouluruokaa ja sitä pari lautasellista. Mutta se oli siinä, muuten ei tullut naposteltua juuri mitään - illalla sitten pari kinkkuvoileipää. Suklaata söin ehkä parin kourallisen verran (paperikonvehteja). Karkkia tai muita makeita herkkuja meillä ei edes ollut, ja hyvä niin. Joululahjaksi sain karkkipussin, jota olen nyt syönyt, mutta olen iloinen ettei tullut syötyä liikaa. Nyt on oikeastaan ihan hyvä olo.

Lahjoihin olen todella tyytyväinen, vaikka kauhistuttaakin, kuinka paljon taas tavaraa tuli meidän kotiin. Ihan kuin sitä ei olisi tarpeeksi jo. Mitään turhaa ei kuitenkaan saatu, ja siitä olen iloinen! Parasta lahjaa mun on vaikea sanoa, mutta yksi niistä on rakkaudella ostettu kaulakoru, minkä sain mieheltäni. Ja toinen lahja, mikä teki mut iloiseksi, oli 10 uimalippua uimahalliin! Tuollainen tavaraton lahja tuottaa ihan älyttömästi iloa. Muitakin lahjakortteja sain mm. vaatekauppaan, sekä elokuvalippuja.

Superdieetti on ollut mielessä ja sehän alkaa 7.1. Olen jo henkisesti valmistautunut ruokavaliomuutokseen, ja unelmoin siitä, että vuodesta 2013 tulisi vihdoin mun onnistumisen vuosi, nyt on Mun Aika tehdä se! Tätä on odotettu ja toivottu kahdeksan vuotta, siinä onnistumatta. Jos vihdoin..?





Nyt on kuitenkin vielä herkuttelua edessä, uuden vuoden bileet tiedossa ja synttäreitäkin tulee juhlittua ennen superdieetin alkamista. Mä en malttais odottaa ensi viikkoon, jolloin superdieetin ruokavalio ja liikuntaohjeet tulevat esille. Hui.

Mites lukijoiden joulu sujui, tuliko jouluähky? Onko ihanaa, kun joulu on ohi?

Nyt vaan odottelemaan Uuden Vuoden juhlia!


2 kommenttia:

  1. Heippa! En tiedä, olenko tänne aiemmin mitään kommentoinut, mutta tykkään kovasti blogistasi ja olen sitä jo jonkun aikaa lueskellut. Sitä vain piti sanomani, että on ihanaa, että joulu on ohitse! Joulun pyhät ovat niin hyvä syy vain lörsöillä ja syödä, eikä tätä kroppa kyllä kestäisi tätä enää yhtään kauempaa. :D Niin kiva kuin joulu onkin, on mukavaa, että se alkaa taas olla tältä vuodelta paketissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle kun luet blogiani! :) Mustakin on ihanaa, et joulu on ohitse, vaikka se onkin aina ihanaa aikaa. Mutta sitten taas puhaltaa uudet tuulet ja on mahtavaa kun voi suunnitella vuotta 2013 tän laihtumisenkin osalta ;)

      Poista