perjantai 21. syyskuuta 2012

Paino laskenut

Nyt on hyvä fiilis! Jossain vaiheessa motivaatio tuntui laskevan, kun paino ei laskenut liiallisen syömisen vuoksi. Nyt olen tämän viikon syönyt hyvin ja terveellisesti, niin painokin on lähtenyt laskuun. Maanantaina paino oli 128,9 (kun pari viikkoa sitten se oli jo 127,3) ja tänään painolukema oli 126,9!!! Eli kokonaispudotus on jo 6,7kg. Jes! Enää -300g, niin olen pudottanut 5% painosta. Tiedän, että olen laihtunut hitaasti, koska takapakkia on nyt syyskuussa tullut. Mutta toivon, että tästä lähtien suunta olisi kuitenkin alaspäin, vaikka sitten hitaasti. Mieluummin laihdutan 10 vuotta tasaisesti kuin lihon sen 10 vuotta.

Meillä on viikonloppuvieraita ja olin päättänyt, etten syö herkkuja älyttömästi. Tänään kuitenkin sorruin töissä kahvihuoneen herkkuihin ja töiden jälkeen lähdin ostoksille, niin söin Arnoldsilla Veggie Toastin. Se oli ihanan herkullinen, täyttävä, maksoi vain 3.50€ ja kaloreita 356! Ei paha ollenkaan. Huomenna mennään ravintolaan syömään.

Tällä viikolla olen joogannut, se oli yhtä ihanaa kuin viimeksi ja vatsalihakset tuli kipeäksi! Jumppaa ei ollut, mutta ensi viikolla taas, onneksi. Katsotaan, jos kävisin viikonloppuna uimassa.

2 kommenttia:

  1. Minusta sinulla on mennyt hienosti :) Takapakit ja hiljaiset jaksot kuuluukin laihdutukseen. Pääasia että pitkällä tähtäimellä mennään alemmas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on. Kiitos tsempistä :) Nyt on muutenkin taas motivaatiota eri tavalla kuin alkukuusta.

      Poista