tiistai 21. elokuuta 2012

Pikaiset kuulumiset

Eilen oli jotenkin vaikea päivä. Masensi, väsytti ja teki mieli karkkia ihan älyttömästi. Perusmaanantai siis. Tänään kuitenkin kiitin itseäni siitä, etten eilen syönyt mitään herkkuja, koska paino oli laskenut 300 grammaa lauantaista. Eli -5,3kg lähtenyt jo. :) Aion aloittaa pari jumppaa tässä syksyllä, niin sais vähän harrastuksia ja tulis liikuttua enemmän.

Mä odotan innolla sitä, että kun on laihtunut vaikka 20kg, niin pääsee ostamaan uusia vaatteita. Oon niin kyllästynyt mun vaatteisiin, joista en kaikista edes hirveästi tykkää. Isokokoisille on tarjolla niin huonosti vaatteita!

Nyt ei kummempia, katsoin äsken Smashin ekan jakson ja tykkäsin. Nyt nukkumaan, niin jaksaa nousta aamulla :)

P.S Tervetuloa kaikille uusille lukijoille! Ja kaikille lukijoille: mulle saa laittaa kommenttina toiveita, mistä aiheista kirjoittaisin :)

8 kommenttia:

  1. Olisi kiva kuulla enemmän noista jumpista joita oot suunnitellu aloittavasi, mitä jumppia oot miettiny? Minkälaisista urheilulajeista muuten tykkäät? Kaikki liikuntaan liittyvä kiinnostaa :)

    Miten pystyit vastustamaan karkkeja eilen ;) Sitä vastustuskykyä tarvittaisiin täälläkin päässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liikuntapostaus tehty ;D Mä en nykyään saa enää samanlaista tyydytystä karkeista, kuin ennen. Hyvä juttu sinäänsä, kun vaan oppisi ymmärtämään sen kaupassa karkkipäivänä ;) Suklaa on edelleen kyllä hyvää. Mihinkäs siitä pääsisi.

      Poista
  2. Moikka! Uusi lukija olen. Oma laihdutusprojekti alkoi n. 2 viikkoa sitten. Ottaa päähän kun postiluukusta tipahtelee kaikenmaailman ellokset ja muut vaatekuvastot eikä viitsi tilata vaan haluan palkita itseni sen -20 kilon jälkeen kun vaatteet näyttävät hyvältä päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa Sismis!! Onnea myös sun projektiin! :)

      Poista
  3. Isokokoisille on tarjolla hurjasti vaatteita, mutta tarjonta on netissä - Suomessa ei kaupoissa kannata haaveilla tilaavansa yhtään mitään. Esimerkiksi brittiläinen nettikauppa Yours Clothing (http://www.yoursclothing.co.uk/) toimittaa Suomeen, sieltä olen useasti tilannut. Rapakon takaa taas toimittaa OneStopPlus (http://www.onestopplus.com/).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kans käynyt tuolla Yours Clothing sivulla, mutta mä en uskalla tilata netistä juurikaan, koska vaatteet ei koskaan istu mun päällä :( Vaikka siis mahtuisivatkin. Mun on hirveän vaikea löytää nättejä vaatteita. Toisaalta eihän tätä läskikroppaa saa piilotettua vaatteisiin, siksi odotan että näytän edes vähän paremmalta, niin vaatteetkin näyttää :D Sen lisäksi isojen vaatteet on hirmukalliita, kun taas normaalikokoisille löytyis alennusmyynneistäkin vaikka mitä kivoja.

      Poista
  4. Pakko kysyä Rasvamaksalta, että jos tilaa jenkeistä vaatteita tai kenkiä, eikö niistä tule isot vero ja tullimaksut? Tilasin 40 eurolla ihanat kengät joskus ja ne tulikin maksaan sitten oiekasti kolme kertaa enemmän kun nämä extra maksut tuli päälle :(

    Mutta jokatapauksessa, ei kannata ostaa isoja vaatteita, sillä paino tippuu ja ne jää sitten käyttämättä, eiks nii? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mäkin koitan nyt ajatella, että pärjään näillä vaatteilla ja sitten esim. 20kg laihduttua voin ostaa uusia. Mulla on kuitenkin iso pino vaatteita tuolla kaapissa, joita voin käyttää sitten laihduttuani. :) Sitten kun mennään alle 100 kilon niin sit on kyllä pakko uusia koko vaatekaappi :D

      Poista