lauantai 3. toukokuuta 2014

Superdieettailua taas huomisesta alkaen




Heippa!

Mä oon niin innoissani alkavasta Supersize Superdieetistä. Se on siis Fitfarmin järjestämä, suosittu kuuden viikon mittainen nettivalmennus, joka sisältää ruokavalion viikko kerrallaan, treeniohjeet, henkistä valmennusta, foorumin tuen muiden osallistujien kanssa, ruokaohjeita yms. Tuo supersizen ruokavalio ainakaan ekalla viikolla ei ole LÄHESKÄÄN niin tiukka kuin Superdieetissä. Yllättävän salliva on. No se on selvää, että leipä siihen ei kuulu mutta esim. pasta/riisi/peruna/hedelmät kuuluvat ainakin alkuun. En tiedä miten muuttuu sitten viikkojen kuluessa.

Mutta mulla on ostoslista valmiina, ja tänään suuntaan kauppaan tekemään megamäärän ostoksia ensi viikkoa varten. Olen tulostanut kotitreeniohjelman, ja aion sitä ainakin yrittää noudattaa. Suositus olisi 4 kertaa viikossa, mä pyrin ainakin 2-3 kertaa viikossa. Oon niin laiska kotijumppaaja ettei tosikaan! Nautin suunnattomasti luonnossa liikkumisesta, pyöräilystä, ym mutta eläissäni en ole kyennyt sitoutumaan kotijumppaan (ellei lasketa teinivuosien kotiaerobic vhs-kasettia jonka tein kesälomalla joka ikinen aamu :D). Mutta annan mahdollisuuden, koska selväähän on, että liikunta tukee painonpudotusta. Samoin kävelylenkit kuuluvat dieettiin.

Tänään myöhemmin otan aloituskuvat, huomenna aamulla painon ja muita mittoja.
Mua olen kyennyt olemaan aika hyvin ilman herkkuja esim 1-2 viikkoa, eikä oikeastaan nyt vappunakaan tehnyt edes mieli, mutta tavan vuoksi ostin irtokarkkeja, leivoin munkkeja, tehtiin tortilloja ja käytiin vappupäivänä vielä Rossossa syömässä. Huoh... olo on ihan krapulainen. En muistanut miten paljon hyvinvointiin vaikuttaa herkut, nyt kun parin kuukauden aikana on saanut syömisen järkeväksi. Olen siis enemmän kuin onnellinen dieetin alkamisesta. Supersizehän on ihan uusi Fitfarmin nettivalmennus, joka on tarkoitettu mieluusti yli satakiloisille naisille tai yli 120kg miehille. Reilusti ylipainoisille siis.

Mukavaa lauantaita kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Tsemppiä dieettiin :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! Höyrähdin itsekin tähän... B)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä! Mietin itsekin mukaan lähtemistä, mutta en olisi millään voinut noudattaa dieettiä koko 6 viikkoa, joten se nyt sitten jäi. Seuraan sun taivalta ja jos homma vaikuttaa hyvältä, lähden mukaan johonkin myöhempään ryhmään (eiköhän niitä tule!).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kun seuraat :) Ja niinhän sitä itsekin saattaa innostua, kun näkee muiden kokemuksia. Samoin aikanaan tähän "hurahdin" kun kaveri pudotti 30kg eikä ne kilot ole tulleet takaisin.

      Poista