keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Tv:n orja?

Teki kovasti mieli tehdä tällainen muuhun kuin laihdutukseen liittyvä postaus!

Aikaisemmin elämässäni katsoin paljon enemmän tv:tä kuin nykyään, mutta edelleen on lempisarjoja, joita seuraan. Ainoastaan sairaspäivinä tulee katsottua "hömppäohjelmia" kuten Supernannya, ruokaohjelmia, hääohjelmia jne. Tässä mun tv-historiaa :D Lapsena ja ala-asteikäisenä mun lempiohjelmia oli

Taotao
Muumilaakson tarinoita

Ruusun aika ja monet muut kotimaiset kuten Puhtaat valkeat lakanat, Blondi tuli taloon jne.

Marienhof
Salkkareita seurasin tiiviisti 1999 - 2005
Nykyään mun lemppareita on

Täydelliset naiset

House


Kotona mulla on myös dvd bokseina Frendit ja Sinkkuelämää, joita rakastan. Huippumalli haussa sekä BB on myös sellaisia, joita seuraan.

Aloitin katsomaan tätä uutta Smash -sarjaa, joka tulee tänään. Sarjassa tehdään Marilyn -musikaalia Broadwaylle. Ihan kivan tuntuinen sarja. Noin muuten tulee katsottua elokuvia aina 1-2 kertaa viikossa.




5 kommenttia:

  1. Smash koukutti minut heti ekasta jaksosta, tykkään tosi paljon. :)

    VastaaPoista
  2. Mä en nykyään katso telkkaria enään ollekaan. En vain osaa/jaksa seurata mitään sarjaa.. joka viikko pitäisi olla tiettyyn aikaan tiettynä päivänä sohvan ääressä. Onneksi nykyään on ruudut ja katsomot. Harmi kun tuota Shmashia tai Mercyn sairaalaa ei ole niissä. Tuota ekaa haluaisin katsoa, mutta en viitis katsoa ekaa jaksoa, koska sitten jos tykkään niin ottaa tosi paljon pääähn kun tajuaa unohtaneensa katsoa, kuten tuon mercyn kanssa aina käy.

    Sen sijaan... dvd-bokseihin oon ihan koukussa. Tällä hetkellä menee Greyn anatomian kutos kausi. Sitten seiska. Lokakuussa julkastaan one tree hillin 1-9 kaudet samana julkasuna ja ajattelin sitten ostaa sen.... ei pitäisi katsomisen loppua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvemmin mäkään katson niitä ohjelmia suorana, vaan sit digiboksilta kun on aikaa. One tree hill on kans ihana, katselin sitä nuorempana.

      Poista
  3. En ole katsonut ollenkaan telkkaria puoleen vuoteen, mutta jos pystyisin katsomaan (toisin sanoen näkyis jotakin sieltä töllöstä) niin olisin aika liimaantunut varmaan tuonne sohvalle :D Mulle käy kaikki..................... :)

    VastaaPoista
  4. Mä katon ihan samoja ohjelmia :)

    VastaaPoista