lauantai 1. syyskuuta 2012

Syyskuu


Ihanaa, syyskuu! Mä rakastan syksyä. Mulla on kovasti hyviä muistoja lapsuudesta liittyen syksyyn, kuten koulun aloitukset, pimeyden tultua ulkopelejä (kuten lamppupiilosta!), uusia harrastuksia, joulun odotusta... Jotenkin syksy on vaan ihanaa aikaa, sellaista tunnelmallista. Olen kyllä kesäihminen, mutta kesän jälkeen olen aina innoissani, kun syksy tulee. Harvoin myös tapaan niin suuria joulufaneja kuin minä, joten joulun odotus kuuluu myös mun syksyyn ja alan aikaisin fiilistelemään ja odottamaan joulua. Joululahjojen teko itse on myös osa mun syksyä ;)








P.S Meinasin tehdä valituspostauksen siitä, kun sataa koko päivän, ja oisin mennyt sauvakävelemään, mut jäänkin siivoilemaan kotona. Syksyn ihanista sadepäivistä voi jopa saada positiivista energiaa.

Sitten vielä lukijoille (myös anonyymit voi kommentoida nimettömänä): ideoita postausaiheisiin tai kysymyksiä minulle joihin voin vastata?? Välillä tuntuu, että ideat loppuu kesken :D

NAUTTIKAA SYYSKUUSTA!


5 kommenttia:

  1. Tee vaikka jääkaapin sisältö postaus! :) On kiva kattella mitä kaikkea muut ostaa kun kaupassa välillä miettii joistain tuotteista että kukahan tommostakin käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta! Onkin käynyt mielessä. Tällä hetkellä se on tosin aika kaaoksessa, täytyy siivota ja jossain kohtaa kauppareissun jälkeen ottaa kuva sisällöstä!:)

      Poista
  2. Mä rakastan kanssa syksyä ja JOULUA! Ihan kuin lukisi omaa tekstiään:D Tänävuonna voisi panostaa myös itsetehtyihin joululahjoihin, kuten vaikka villasukkiin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kaikenlaisia ideoita jo itsetehtyihin joululahjoihin! :) Niiden tekeminen vaan on niin kivaa ja hyvää ajankäyttöä.

      Poista
  3. Mä oon myös syksyihminen ja fiilistelinkin noita sun fiilistelykuvia ihan täysin! Musta syksy on vaan yksinkertaisesti parhaita vuodenaikoja. <3

    Jään siis lukemaan blogiasi, löysin sen tänään :)

    VastaaPoista