perjantai 14. syyskuuta 2012

Pitkä viikko

Voi että mikä viikko takana! Aamulla aikainen herätys, töihin, iltapäivällä nopeesti kotiin (välillä piti kaupan kautta), ruoanlaitto ja syöminen, ehkä pikapäikkärit (20-30min) ja sit iltamenoon, joita on ollut joka päivä. Illalla kotiin, ehkä joku ohjelma ja iltapala, ja sit nukkumaan. Puuh! Sanoisinko, että olen väsynyt.

Nautin kyllä siitäkin, että on ohjelmaa ja tekemistä. Mutta kiireinen viikko selittää teille, miksei mua täällä ole näkynyt ;) Myönnän kyllä, että viikon aikana on tullut syötyä ihan liikaa herkkuja esimerkiksi karkkia ja suklaata :( Harmittaa. Parina päivänä olen saanut kalorit pysymään noin 1700:ssa, ja tällä viikollahan mulla alkoi myös jumppa sekä jooga. Molemmat oli tosi mukavia kokemuksia, ja varmasti tukevat painonpudotusta. Nyt kun sais taas sellaisen tsempin, ettei tulisi syötyä mitään ylimääräistä! Paino sahaa ylös-alas eikä pääse oikein kunnolla laskemaan. Tänäänkin käytiin syömässä Raxissa pitsaa. Huoh.

Liikunnoista voin kertoa tarkemmin vaikka huomenna, nyt on päästävä äkkiä nukkumaan! Mukavaa viikonloppua kaikille :)

3 kommenttia:

  1. Otetaanko joku yhteistsemppi että saadaan itsemme ruotuun kun mulla on ihan sama ongelma kun sulla: herkkuja menee liikaa :D Jumppa ja zumba on kivaa mutta paino ei pääse laskemaan kun syön ihan miten sattuu!

    VastaaPoista
  2. Meidän pitäisi kehitellä joku tapa millä kitkeä herkut.,,, meinaan saman ongelman kanssa täällä painitaan! :)

    VastaaPoista
  3. No näin on! En tiedä auttaisiko joku herkkulakko, toisaalta olen yrittänyt pitää tän "rentona" ettei olis kieltoja mutta enköhän mä pystyis olemaan su-pe ilman herkkuja, jos tietäis että lauantaina saa. Jotenkin sitä karkkia ostaa tavan vuoksi, eilenkin ostin 200g irtokarkkeja :(

    VastaaPoista