keskiviikko 8. elokuuta 2012

Ajatukset pois

Mun keinoja saada ajatukset pois syömisestä...


Korujen teko ja kaikki muu askartelu


Sisustaminen


Siivous ja kaappien järjestely



Ulkoilu mm. kissan kanssa :)



Huomasin viime syksynä ja talvena, etten saa oikein mitään aikaiseksi ja koko ajan piti syödä. En keksinyt mitään muuta tekemistä. Nyt tiedostan sen, ja koska syöminen ei enää ole vaihtoehto, niin sille tylsistymiselle on jotain keksittävä. Tämä blogi on yksi uusi harrastus. Sen lisäksi näperrän koruja lasihelmistä, eilen illalla tein kaksi ja siihen meni melkein pari tuntia. :)



6 kommenttia:

  1. Mä alan kans heti syömään jos vähänkin tulee tylsää.. ja sit käy vielä niin, et siitä syömisestä tulee kivempaa tekemistä, kun jostain siivouksesta, niin vaikea lopettaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on... yksi tapa, mistä opetella eroon ;)

      Poista
  2. Ennen en oikein osannut sanoa, miksi syön mutta nyt olen huomannut että tylsistymi-hetket ovat niitä kun alan miettiä että voi kun olis sitä ja tätä syötävää. Usein päädyn koneelle niinä hetkinä nykyisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon huomannut, että koneella olo vie aika hyvin ajatukset pois ruoasta! Joskun ennen ramppasin jääkaapilla jatkuvasti kuitenkaan ottamatta sieltä mitään, kun "jotain" tekis mieli muttei keksinyt mitä. :D Säännöllinen ruokarytmi on kyllä hyvä elämän rytmittäjä.

      Poista
    2. Paitsi, että koneella on helppo syödä samalla. Askartelu on siinä mielessä kyllä parempaa, että siihen tarttee molemmat kädet. Ei voi siiis niin helpolla syödä samalla ;)

      Poista
    3. Mä en itse asiassa koskaan oo syönyt koneella ollessani :D Vaan mulle on vaikeampi esim. katsoa elokuva ilman mitään napostelemista. Onneks tulee katsottua tv:tä todella harvoin (paitsi kohta, kun alkaa BB......!)

      Poista