tiistai 24. heinäkuuta 2012

Vaakapäivitys

Jee! Mä tiedän, ettei pitäis käydä vaa'alla joka päivä, mutta nyt aluksi se vaan houkuttaa. Pudotusta jo -2,5kg, mikä onkin nesteitä varmasti mutta pääasia että paino laskee. Ihanaa! Se, jos mikä, motivoi jatkamaan.

Nyt on hieman haasteita edessä syömisen suhteen, koska olen lomalla vielä, ja meille tulee vieraita muutamaksi päiväksi. Sen jälkeen lähden itse reissuun. Täytyy koittaa pitää kiinni kalorien laskemisesta ja korkeintaan yhtenä päivänä "herkutella". Lähinnä leipää tekee mieli. Se on toiminut todella hyvin, kun ei ole ostanut kotiin leipää. Kyllä sitä sitten tulisi syötyäkin.

Eilen illalla mulla oli vatsa tosi kipeä. Varmaan kuidun määrästä, uskoisin. Nyt lähden puuron keittoon, johan tässä on taas oltu hereillä mutta olen niin huono syömään aamuisin, että pitää odottaa aina tunti tai pari ennen kuin maistuu mikään.

Vielä sen verran, että me haluaisimme koiran. Olemme siitä monta vuotta haaveilleet, nyt se olisi jo mahdollistakin. Koirasta saisi myös ihanasti lenkkikaverin!

4 kommenttia:

  1. Heippa, liityin lukijaksesi ja jään seuraamaan projektiasi! :) Itsellä oma projekti myös menossa niin saan myös tsemppiä samalla.

    Tuo kiloklubi on ihan mainio. Olen sen kanssa opetellut nyt syömisiä. Olen aiemmin syönyt aikalailla eri tavalla. Kasvikset ovat puuttuneet kokonaan ruokalistasta, nyt syön niitä 600g päivässä. Kuituun en ole kiinnittänyt huomiota ja olenkin löytäny vaasan jälkiuuni ruispalat leiväksi. Niissä on ihan hirmuinen määrä kuitua. Suosittelen, jos leipä himotuttaa. Ne on sen verran "koviakin" että syömiseen menee aikaa :)

    http://raparperisydan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun liityit lukijakseni. Itsekin olen tykännyt kiloklubista. Me syödään itse asiassa oululaisen jälkiuunipaloja, ne on kans ihanan "kovia" ja kuitupitoisia. Varmaankin hyvin samanlaisia, kuin nuo vaasan! Tulen varmasti vierailemaan myös sinun blogissa :)

      Poista
  2. Onnea pudotuksesta :) juuh, komppaan rapsua, jälkiuunipalat on oiva leipä.

    VastaaPoista