tiistai 31. heinäkuuta 2012

Projekti jatkukoon

Noniin, kyllä inhottaa mitä sitä onkaan tullut syötyä viimeisen viikon aikana! Siis ihan oikeasti, pari kertaa pitsaa, sitten karkkia ja suklaatakin ihan mukavasti... mutta on ihana huomata, miten ällö olo niistä herkuista tulee niin ei todellakaan tee mieli jatkaa sillä linjalla. Mulla on tosiaan vatsa ollut kipeä viimeiset päivät ja tänään oon taas syönyt terveellisesti. Edes pitkälle kotimatkalle en ostanut mitään matkakarkkia, vaan yhden proteiinipatukan, ja se riitti.

Nyt on kyllä saatu nauttia kesästä, useampi hellepäivä takana ja olen käytännössä asunut järvessä! Uiminen on kyllä niin mun juttu. Huomenna aion uskaltautua vaa'alle. Ihanaa päästä taas tämän projektin pariin, mä niin odotan, että olisin esimerkiksi jouluna 10kg kevyempi. Uskon, että se on mahdollista. Oon kiinnittänyt huomiota siihen, miten paljon häpeän itseäni ja lähinnä siis lihavuuttani. Minne tahansa menenkin, on mielessä se, että mitä toiset musta ajattelevat. Varsinkin, kun näkee vanhoja tuttuja, niin tuntuu nololta olla +20kg isompi. Oi että miten hyvältä tuntuisikaan olla useamman kymmenen kiloa kevyempi, kyllä sitten olis hienoa tavata vanhoja tuttuja ;)


4 kommenttia:

  1. Eikun niskasta kiinni ja hommiin :)

    VastaaPoista
  2. Ajattelen kanssa noin mitä lopuksi kirjoitit. Onhan se noloa olla päästänyt itsensä tällaiseen kuntoon! Helpottaa kun saa näitä kiloja sulamaan pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, vaikka en minäkään pahalla ajattele läheisieni lihomisista tai laihtumisista, harvat ihmisethän pysyvät ikänsä samassa painossa. Mutta jotenkin se itsestä muka tuntuu kamalalta. Mutta kyllä varmasti itsetuntokin nousee, kun kilot lähtevät. Tsemppiä!

      Poista