lauantai 21. heinäkuuta 2012

Alkuteksti

Halusin aloittaa blogin, johon voin purkaa ajatuksiani ylipainoisena olemisesta, siihen johtaneista syistä ja siitä pois pääsystä. Toivon, että blogi motivoi mua elämäntapamuutoksissa, miksei myös lukijoitakin. Olen lukenut useasti, että mikäli ei pysty laihtumaan pysyvästi, pitäisi hyväksyä itsensä sellaisena kun on. Mä en halua hyväksyä itseäni tällaisena. Toki mä pystyn elämään itseni kanssa, tietenkin, olenhan elänyt jo 26 vuotta ;) Mutta mulla on ollut todella pitkään unelma siitä, että olisin terveempi, kauniimpi ja hoikempi. Ensisijainen syy, miksi haluan muuttaa elintapojani, ei ole laihtuminen, vaan se, että mua oksettaa se epäterveellinen ruoka, jota syötyäni olen lihonut. Vihaan sitä olotilaa, kun vatsa on turvonnut ja kipeä kaikenlaisesta roskaruoasta ja sokerista. En vaan halua elää sen tunteen kanssa enää. Haluan oppia syömään terveellisesti, jotta voin tuntea itseni hyvinvoivaksi.

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä projektiin! Täällä toinen "pullukka", joka aloitti 110 kilosta ja päässyt 94 kiloon. Matka on vielä pitkä, mutta onneksi on vertaistukea! Onnistut varmasti!:)

    http://jelissa-everystepmatters.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, tosi mahtava pudotus sulla! Toivottavasti mäkin pääsen joku päivä noihin lukemiin ;) Vertaistuki on kyllä ihan ylivoimainen apu tässä.

      Poista
  2. Tsemppiä projektiin. Ollaan molemmat heinäkuussa blogin aloittaneita, tsempataan toisiamme. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti! Mäpäs tuun vierailemaan sinunkin blogiin :)

      Poista