maanantai 21. tammikuuta 2013

Mä haluun!!!

Siis tää on ihan järjetöntä. Mun tekee ihan sairaasti kaikkea mieli. Tää iski nyt illalla, työpäivä on takana ja vnahat opit selvästi palaa - luulen, et töiden jälkeen kuuluu rentoutua herkutellen. Haluun tonnikalapizzaa, grilliruokaa, sipsiä, suklaata, irtokarkkia, sushia, leipää juustolla, juustoa yleensä.. huoh!!!

Oli jo lähellä, ettei lähdetty kauppaan ostamaan herkkuja! Ihan kamalaa! Pistettiin stoppi kyllä, et ei missään nimessä. Nyt jotenkin masentaa, kun ei saa herkutella ja pitää noudattaa samaa ruokavalioo päivästä toiseen ja mä syön tasan kahta eri ruokaa päivän aikana. Aamu-, väli- ja iltapala on lähes samoja ja syön myös molemmat ateriat samaa ruokaa (kaalipataa jo viidettä päivää)... blaaaah!

Mut jos mä tänään repsahtaisin, huomenna kaduttais ja olis kamala morkkis. Ajattelisin, etten onnistu missään asiassa. Pitäisin itseäni huonona. Joten mä tyydyn mun iltapalaan. Maitorahkaa ja mehukeittoa. Ainakin se vie nälän pois. :) Mä kiitän itseäni sitten sunnuntaina, kun on punnituspäivä. Mun on pystyttävä tähän. Vielä 11 päivää tätä dieettiä ja sitten saa yhtenä päivänä tankata itsensä hiilihydraateilla. Vaikka tiedän, ettei niin pidä ajatella, mutta mä ajattelen ja se saa mut pysymään tässä nyt, kun tiedän että silloin saa luvan kanssa syödä vaikka leipää ja pastaa.  Ja haluan päästä tuloksiin. Ehkä jonain päivänä opin syömään kohtuudella ja terveellisesti ilman tiukkaa dieettiä.

Hyvää yötä! :)

8 kommenttia:

  1. mulla on kyllä itellä alkanu tökkii vähä maitorahka.. alussa se oli syömäkelposta mut jotenki ei enää uppois millään! :(

    VastaaPoista
  2. Tiedän tunteen... Yritä kestää, tiedät itsekin, että muuten huomenna kaduttaa!

    Minuakin auttoi aina tuo, että keskityin siihen johonkin tiettyyn päivään, jolloin saisin syödä. Ei ehkä ihan paras mahdollinen tapa, mutta jos se auttaa nyt, niin sekin on jo paljon. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä viimeiselle parille viikolle! Pidät vain tavoitteen kirkkaana mielessä :-) Täällä oli myös repsahdus lähellä eilen, mutta siitä selvittiin voittajana.

    VastaaPoista
  4. Koita ajatella että se on vaan sun pää joka tahtoo niitä herkkuja, sun keho ei niitä tarvii! :) Tiedän että se on hankalaa, mutta pikkuhiljaa se piru siellä pään sisällä alkaa luovuttaa! :) TSEMPPIÄ! :)

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä! Pidä vaan mielessä just se morkkis ja ällötys, mikä seuraisi herkuttelemisesta ja yritä keksiä tekemistä, niin ei tarvitsisi ajatella ruokaa tai syömistä. Mä olen kyllä tosi hyvä antamaan näitä neuvoja, mutta itse en yhtään pysty toteuttamaan niitä.. jokainen repsahdus ärsytää ja jokainen vähätuloksinen tai tulokseton maanantai ärsyttää vielä enemmän.

    VastaaPoista
  6. Mullakin tulee välillä sellanen fiilis, että eihän tällasta jaksa hitto vie. Äkkiä tänne leipää, pastaa ja suklaata. Kyllä mäkin niitä herkkupäiviä odotoan. Mutta kyllä se useimmiten tahdonvoimalla menee ohi, kun ajattelee sitä onnistumisen tunnetta joka tulee kun onnistuu! Itselleni nämä ruokailutottumukset tosin tulee kuitenkin olemaan pysyviä, ei diettimuotoisia koska näin kroppa toimiii ja voi paljon paremmin kuin entisellä pasta-leipäpuputuksella! :)
    Tsemppiä!! :)

    VastaaPoista
  7. Hei kaimani, minun blogissa on sulle haaste. Ei siinä liikuntablogissa vaan tuossa pikkulintuset-blogissa, kurkkaa tuolta mun tunnuksen takaa. En jaksanut kopsata samaa haastetta kahteen blogiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! Katsotaan jos jossain vaiheessa jaksan haasteen ottaa vastaan :D

      Poista