keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Pakkaspäiviä

Voi että mä nautin näistä ihanista talvisista pakkaspäivistä! Pakkasta ei kuitenkaan ole liikaa, vaan just sopivasti. Liikaa olisi enemmän kuin -20 ;) Ja aurinko paistaa, mikäs sen parempaa!

Toissapäiväiset mieliteot lähtivät sen siliän tien, kun söin iltapalan. Se taisi ollakin eka kerta, kun oli nälkä ja mielitekoja kunnolla. Toisaalta vähän harmittaakin, kun 3-4h päästä ruokailusta ei ole nälkä ja on pakko syödä kuitenkin seuraava ateria. Tämä dieetti on niin proteiinipitoinen, ettei nälkä pääse yllättämään. Tuntuu, että vatsa on koko ajan ihan täynnä.

Lupasin hieman itse ottamiani ruokakuvia joten täältä pesee.

Kasviksia menee PALJON...

Cashew-pähkinöitä

Tätä konetta tarvitaan monta kertaa päivässä ;)

Lihapullia ja kukkakaalisosetta, nam!

Iltapalaa...

...ja tässä valmiina :)

Mun uus lemppari: fetasalaatti oliiviöljy-balsamico -kastikkeella!

Huomenna taas kauppaan ja seuraavaksi ajattelin tehdä jauheliha-kesäkurpitsa "lasagnea", tai sellaista paistosta :)

Mä kävin joogassa tänään pitkästä aikaa. Oli mukavaa! Vaikka se ei ole kiva, kun ilma alkaa kiertää vatsassa epämukavasti. :D Raskaampaa liikuntaa en saa harrastaa 2-3 viikkoon..

5 kommenttia:

  1. Oih, cashew-pähkinät! <3 Ja jauheliha-kesäkurpitsapaistoskin kuulostaa erittäin hyvältä, nomnom!

    VastaaPoista
  2. Myös kasvismuusi on aivan ihanaa! Siihen vain keitetyt porkkanat, kukkakaalit, parsakaalit.. ja sekoitetaan muusin tyyliin. Ah Nam! :P
    Yks on Wokki Classic, mun lemppareista myös :)Onko sulla jokin mikä estää raskaan liikunnan? ( anteeksi olen seurannut blogia, mutta jäänyt huomioimatta ) Vai saako siinä sun dietissä liikkua rajusti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti porkkana ei kuulu tähän ruokavalioon, mutta tosiaan kukkakaalista muusia olen tehnyt niinkuin on kuvassa :)
      Mulla on ollut keuhkokuume ja vielä pari viikkoa liikuntakieltoa. Kirjoitin aika montakin postausta sairaana olemisesta :D
      Tässä dieetissä pitäisi harrastaa 8 kertaa viikossa liikuntaa.

      Poista
  3. Ihania kuvia ja paranemisi. Astmaatikkona keuhkokuumekin on mulle vähän liian tuttu aina joskus se on tullut pitkittyneen flunssa jälkitautina. Jooga on oikn hyvää liikuntaa ja kehonhuoltoa! Mäkin nautin näistä aurinkoisista päivistä on ihan erilaista lähteä lasten kanssa ulos touhuamaan:)

    VastaaPoista
  4. Tsemmpiä sinulle superdiettiin! Hienoja tuloksia olet jo saanut aikaan olemalla vahva ja luja. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin =)

    VastaaPoista